2009/06/19

EN VÅT MIDSOMMARNATTSDRÖM...

Skurarna avlöser varandra med en obehaglig oregelbundenhet, det är höst i luften och det enda som kan få mig i en hyfsad form tycks vara de starka dryckerna i den lilla kylen...
På många sätt har ju denna juni-månad varit allt annat än trevlig, min inspiration att blogga är lika frånvarande som sommarvädret...

Men som mina favoriter bland dansband, Rolandz, sjunger - efter regn kommer solsken!

Jag får ju iallafall vara med familjen, mina hyperaktiva barn och min underbara kvinna, med god mat, rusdrycker och ett väder som får mig att spricka upp i mitt mest psykotiska flin.

Nåväl, det är som det är. Jag har ju en tillvaro som jag definitivt förtjänar. Drömmer man våta midsommarnattsdrömmar om andra kvinnnor än sin egen skall man lida, speciellt om det handlar om fagra sossar som inte alls gillar mitt eviga drömmande...

GLAD MIDSOMMAR TILLÖNSKAS ALLA LÄSARE!

Inga kommentarer: