2008/05/08

FÖRÄNDRINGENS VINDAR...


Alldeles nyss så ringde vår politiske sekreterare Hannes Holmér till mig. Han brukar alltid vara trevlig och snäll, så icke denna gång. Närmast rabiat gapade han om att jag måste byta lay-out på min blogg, den gamla "var 50-tal och som Gulf".

Man kan ju tycka att jag är svag person som ändrar mig bara för att Hannes, denna annars så obetydliga människa, kräver det. Faktum är dock att fler läsare har hört av sig och påtalat att det har varit svårläst, grötigt och jobbigt att läsa de annars så djuplodande, seriösa och läsvärda texterna som tankesmeden Antonsson formulerar så vackert. Främst har äldre och synsvaga haft synpunkter.

Jag tar gärna emot synpunkter på denna förändring, och hoppas att denna förändring tilltalar Er lika mycket som Hannes...

Inga kommentarer: