2009/11/27

TRAFIKFARAN TIGER?


Dear Mister Woods, or is it OK if I call You Eldrick?

I am very sorry if I have caused this accident by writing a stupid blog about how boring Your mother-in-law and wife are, and accusing them of having the nearly lethal "Bosse Ringholm"-syndrome. I am very sorry if this have upset You to that degree that You couldn't drive Your car the way You usually does, not hitting fireposts and trees. I guess that You were on Your way to Your new mistress, why else should You leave Elin and Your children at 2.20am?

Once again, I am very sorry and please don't try to sue me. I have no money whatsoever...

Yours "The Mad Moderate"


Jaha, Krassman - din förbannade skvallerkärring!

För er som inte vet vem Krassman är så är han en ömklig och illvillig sosse-bloggare som enligt mina välunderrättade källor har skickat över en översättning av min blogg till och om Tiger Woods, hans tråkiga fru och hans nya kärlek - allt i hopp om att få mig ännu lite fattigare, ännu lite mer plågad efter en holmgång med den amerikanska rättsapparaten...

När Tiger Woods, döpt till Eldrick Woods, fick läsa min blogg sent på natten Florida-tid, så blev han "putt" och började skrika fula saker om en numera utmobbad representant för det statsbärande partiet i hans hustrus hemland. Tiger skrek som Shere Khan när den riktiga tigern fick se eld, och flydde ut med sin golfbil och körde först in i en brandpost som började spruta som en enorm fontänorgasm för att därefter fortsätta in i ett trä där ormen Kaa låg och sov....

När de första nyheterna om denna incident började dyka upp blev jag lite nervös - Tiger, döpt till Eldrick, var enligt de första uppgifterna allvarligt skadad. Hade måhända mitt bloggande om Tiger, döpt till Eldrick, Woods orsakat kroppsskador på den där mannen som är ofantligt rik, har en otroligt vacker och enligt maken otroligt tråkig fru och en nästan lika vacker älskarinna om man skall tro nyhetsbruset. Jag blev riktigt nervös och såg rättsprocess efter rättsprocess rulla över mig och mitt anorektiska lekamen. Nu var det inte så illa, och jag drar en suck av lättnad över att det inte blev värre. Och Elin var så tråkigt präktig att hon sprang ut och "räddade" sin make genom att slå in bakhuvudet, oj förlåt bakrutan skall det ju vara, med en golfklubba och därefter dra ut mannen som tycker hon är så "tråkig"...

Nu behöver ingen mer översättning skickas av smutskastaren Krassman, jag började min återtagning av mina engelska-kunskaper denna kväll genom att helt självmant be om ursäkt på ett språk som Tiger, döpt till Eldrick, förstår. Hoppas det räcker...

Länkar: SvD, SvD2, SvD3, SvD4, DN, DN2, DN3, AB, AB2, Expr, Expr2, Expr3

Inga kommentarer: