2008/02/01

TACK !


Fantastiskt vilken respons, jätteroligt...

På två dagar har jag haft fler besökare på Bloggen än vad jag har haft på en månad på min hemsida, "klassförrädaren"!

Om ni gillar, eller upprörs över, det som skrivs på Bloggen, sprid gärna adressen vidare bland era vänner. Själv ser jag framemot att fortsätta ironisera, hacka, argumentera eller bara svammla på den här Bloggen framöver. Min förhoppning är att alla skall se humorn i det som skrivs, men skulle någon känna sig kränkt så hör för guds skull av Er. Trots att jag är gammal lär jag mig fortfarande.

Ny månad, nya ämnen. Vad som bjuds härnäst har jag ingen aning om. Presidentvalet i USA ? Kanske det, bara inte det blir en ny Clinton i vita huset är jag nöjd...
Många uppslag kommer när jag blir trött och mina spärrar försvinner, andra i vardagshändelser. Välkommen åter !

1 kommentar:

Mattias Lönnqvist sa...

Jag är inte jätteförtjust i Clinton, men hon är den enda vettiga kandidaten bland demokraterna eftersom hon i alla fall inte är fientlig till frihandel.

Bland republikanerna är det ojämnare; den bästa kandidaten (Rudy) har ju försvunnit, men McCain är fortfarande ganska vettig. Men skulle Romney vinna nomineringen för republikanerna så framstår Clinton helt plötsligt som det bästa alternativet.

Sedan skulle det vara lite humor om Clinton vann. Då blir det Bush, Clinton, Bush, Clinton i vita huset. Sedan kan nästa Bush ta vita huset 2016-2024 och sedan är det nästan dags för Chelsea Clinton.