2008/05/25

HAR JAG MISSFÖRSTÅTT ALLT?


Enligt SvD så spenderar kvinnan av i dag mer och mer pengar på underkläder, underkläder som man i artikeln beskriver som ej synliga...
Men hallå! Syns dom inte hemma när man tar av sig de skrymmande och obehagliga kläder som skymmer de underkläder som är en sådan ockulär fröjd! Själv uppskattar jag när motparten är välklädd även under sina synliga paltor, och det får det som man som man är mest fokuserad på att bli än mer njutbart.

Jag är relativt, eller har iallafall varit, rätt enkelspårig när det gäller julklappar, födelsedagspresenter eller vardagsgåvor. Det har varit ofta så att jag vandrat likt en drägglande zombie på varuhusens underklädesavdelningar i min jakt på något som förvisso är en gåva till partnern, men som ger mig stor glädje likväl...

Gubbsjuk, sexistisk, äcklig... Ni kan ge mig vilket epitet som helst, jag instämmer! Kunde bara inte låta bli denna möjlighet att släppa fram den "riktiga" Fredrik i bloggen. Livet kan ju inte vara bättre en när man ser en tilltalande kvinna framför sig, med snygga trosor, snygg BH och Stay-Ups och med en något glansig blick... Vad jag bjuder kvinnan på? Jo, manligheten personifierad... Ölmage, skäggstubb, brynja och ett par vita boxershorts som är för små och har en fartrand därbak samt en uthållighet i sängen på ca 30 sekunder. Intresseanmälningar tas tacksamt emot på mail...

Inga kommentarer: