2008/12/18

NU KOMMER JAG INTE SAKNA LUUK...


...lika mycket.

Jag brukar ju trots att jag allt som oftast tycker att Melodifestivalen innehåller en uppsjö av undermåliga "låtar", framförda av allt annat än utvecklade "artister" se på eländet, och under de senaste säsongerna har just Kristian Luuk varit orsaken. När det sedan aviserades att Kristian Luuk skulle sluta så förmodade jag att mitt tittande på freakshowen var över, men ack nej...

När man idag har tillkännagett att mitt favorit när det gäller roliga kvinnor, Petra Mede, blir den som tar över så har jag inget annat val än att fortsätta med tittandet. Hon är ju så vacker, hon är ju så underfundigt rolig och jag blir lycklig när jag ser Petra Mede le. Måhända kan just Petra Mede få våren att bli uthärdlig.

Hon har ju sina uppenbara fördelar mot Kristian Luuk i sitt fagra utseende, för är det något Hr Luuk är så är det ju inte bildskön. Hans humor däremot är helt i linje med vad jag uppskattar...

Precis den humorn anar jag i Petra Medes ögon när hon glimmrar, och som hon glimmrar!

Länkar: SvD, DN, AB

Inga kommentarer: