2008/04/30

EN ANNAN SKYLT ATT KORRIGERA...


Efter Herr Gårmans förlorade monopolställning känner jag mig, som varm anhängare av regeringen, skyldig att leta efter fler skyltar att införa ett bättre genustänk på, alternativt rätta till...


Den ovan reproducerade skylten ger mig milt sagt dåliga vibbar. Alla vet ju att feminister betraktar män som djur, att vi alla är pedofiler och kvinnomisshandlare...
Skylten ovan visar i all sin råhet hur en snuskgubbe med löften om godis rövar bort en ung flicka, iallafall nu när jag lagt mig till att betrakta den med feministögon. Och vad skall man säga om alla andra "djur" som är elaka mot barn? Jag skulle vilja se pappa Björn gå iväg med flickan Guldlock för att straffa henne efter grötstölden, eller kanske stora stygga vargen på väg med Rödluvan från Mormors stuga för ett skrovmål...?
Djurens rätt finns det ju de som värnar i dagens Sverige, bäst vi agerar preventivt och åtgärdar denna skylt innan det massmediala trycket blir för stort...

Inga kommentarer: